Tussendoor partners
Samen werken aan WordPress oplossingen
Door samen te werken maken we onze gezamenlijke klant nog tevredener, wat is er mooier dan dat? Interesse in een vruchtbare samenwerking? Laat het ons weten!
Billink: achteraf betalen
Sinds 2015 is Tussendoor verantwoordelijk voor de koppeling tussen Billink Achteraf betalen en WordPress/WooCommerce. Op deze manier kunnen klanten van Billink op een eenvoudige manier de achteraf betalen optie toevoegen aan hun webwinkel.
WeFact & HostFact
Ondertussen bestaat de WeFact en HostFact plugin al meer dan 10 jaar. Doorgewinterd en boordevol kwaliteit. De plugin koppelt WeFact, HostFact, WordPress en WooCommerce vlekkeloos aan elkaar. Benieuwd naar alle mogelijkheden?
Voip van Verbonden
Verbonden en Tussendoor werken beide onder de vlag van TOV.Team. Door onze intensieve samenwerking kunnen we via VOIP call-tracking inzetten voor marketingdoeleinden, waar Tussendoor klanten van profiteren.
Mollie payment provider
Als E-commerce- en marketing specialist weten we dat een vlekkeloos afrekenproces belangrijk is. We zijn dan ook Mollie-gebruikers (en fan) van de eerste dag. Mollie verzorgt een vlekkeloze betalingen voor webwinkels en haar bezoekers.
VORM2
VORM2 - eveneens onderdeel van TOV - is onze partner op gebied van vormgeving. Zowel online als offline. Door de korte lijnen én gecombineerde expertise zijn we samen in staat om of gebied van UI/UX & Website ontwerp de beste oplossingen te ontwikkelen.
Pyber CRM
Als een van de weinige makelaar CRM pakketten heeft Pyber een actieve samenwerking met Tussendoor. Samen werken we aan de optimale koppeling voor makelaars, die het Pyber pakket én WordPress gebruiken.
Server Side Tagging met Taggrs
Taggrs is ontwikkeld voor en door marketeers. Met Taggrs als partner brengen we jou weer in control over jouw data. Tracking kan je marketing campagnes maken of breken, maar goede tracking wordt steeds complexer door wetgeving op het gebied van privacy.
Met server side tagging ben je zelf de baas over je data en heb je 100% inzicht en nauwkeurigheid. Gebruik de data voor analyse of voor het meten van conversies.