Conversie Optimalisatie

A-B Testing

AB Tests

Website optimalisatie

Vrijwel alle websites dienen een doel. Of het nu gaat om informeren, lead generatie of verkoop. Je wilt dat de website zo goed mogelijk presteert.

Als boeking-kanon was Booking.com een van de eerste websites die begon met A/B tests. Hoe zorgden zij dat bezoekers zo veel mogelijk hotelovernachtingen boeken. Met de vele miljoenen aan advertentie budget en bezoekers, was elke procent die een boeking plaatste van grote waarde.

Ook bij weinig bezoekers

Tegenwoordig is het ook mogelijk om A/B tests uit te voeren met relatief weinig bezoekers. 

De tijd dat er veel bezoekers nodig zijn voor concrete verschillen is (gelukkig) geweest. Wil je optimaliseren voor een relatief kleine doelgroep? Dan helpen wij je graag.

Het kan altijd beter

Absoluut. Het kan altijd beter. Hoewel je soms ook tevreden moet zijn met de resultaten, kan het bijna altijd beter. Of het zinvol is om te blijven finetunen verschilt per website, maar er zijn altijd verbeteringen door te voeren.

Zo beoordelen klanten onze marketing

(5 / 5)

Mol & Roubos Makelaardij, 9 January 2024

Goed

PrivateWealthSupport BV, 7 March 2023

Zeer positieve ervaringen. De medewerkers zijn flexibel en denken mee in creatieve oplossingen.

Erline | E.W.Design, 6 April 2021

Tussendoor heeft mij enorm geholpen met het implementeren van Realworks in Wordpress. Zij kwamen met oplossingen en creatieve ideeën om bepaalde elementen toe te voegen aan de website, die ik anders zelf niet bedacht of gevonden had. Bedankt Tussendoor!

Martijn van Beckhoven, 15 December 2020

Het binnenhalen van de makelaarsdata liep in eerste instantie niet goed. Ik zal wel iets niet goed gedaan hebben... Werd door Tussendoor snel opgelost. Top!