Conversie Optimalisatie

A-B Testing

Geen keuze op onderbuikgevoel, maar met statistieken onderbouwde optimalisaties doorvoeren. A-B Tests zorgen voor het beste resultaat.

AB Tests

Website optimalisatie

Vrijwel alle websites dienen een doel. Of het nu gaat om informeren, lead generatie of verkoop. Je wilt dat de website zo goed mogelijk presteert.

Als boeking-kanon was Booking.com een van de eerste websites die begon met A/B tests. Hoe zorgden zij dat bezoekers zo veel mogelijk hotelovernachtingen boeken. Met de vele miljoenen aan advertentie budget en bezoekers, was elke procent die een boeking plaatste van grote waarde.

Ook bij weinig bezoekers

Tegenwoordig is het ook mogelijk om A/B tests uit te voeren met relatief weinig bezoekers. 

De tijd dat er veel bezoekers nodig zijn voor concrete verschillen is (gelukkig) geweest. Wil je optimaliseren voor een relatief kleine doelgroep? Dan helpen wij je graag.

Het kan altijd beter

Absoluut. Het kan altijd beter. Hoewel je soms ook tevreden moet zijn met de resultaten, kan het bijna altijd beter. Of het zinvol is om te blijven finetunen verschilt per website, maar er zijn altijd verbeteringen door te voeren.

Zo beoordelen klanten onze marketing

(5 / 5)

Studio Kimo, 27 May 2022

Dit bedrijf begrijpt wat je nodig hebt, en komt zijn afspraken na.

Bamboe Marketing, 24 February 2021

Snel contact en behulpzaam

Web Affinity, 14 September 2020

Uitmuntend

Car Travel Shop, 2 December 2019

Goede ervaring