Conversie Optimalisatie

A-B Testing

AB Tests

Website optimalisatie

Vrijwel alle websites dienen een doel. Of het nu gaat om informeren, lead generatie of verkoop. Je wilt dat de website zo goed mogelijk presteert.

Als boeking-kanon was Booking.com een van de eerste websites die begon met A/B tests. Hoe zorgden zij dat bezoekers zo veel mogelijk hotelovernachtingen boeken. Met de vele miljoenen aan advertentie budget en bezoekers, was elke procent die een boeking plaatste van grote waarde.

Ook bij weinig bezoekers

Tegenwoordig is het ook mogelijk om A/B tests uit te voeren met relatief weinig bezoekers. 

De tijd dat er veel bezoekers nodig zijn voor concrete verschillen is (gelukkig) geweest. Wil je optimaliseren voor een relatief kleine doelgroep? Dan helpen wij je graag.

Het kan altijd beter

Absoluut. Het kan altijd beter. Hoewel je soms ook tevreden moet zijn met de resultaten, kan het bijna altijd beter. Of het zinvol is om te blijven finetunen verschilt per website, maar er zijn altijd verbeteringen door te voeren.

Zo beoordelen klanten onze marketing

(5 / 5)

Elco, 7 August 2024

Fijne samenwerking

De Regenboog Academy, 12 April 2023

Fijn bedrijf en snel in service! Voor de plugin WeFact-Woocommerce die wij van Tussendoor gebruiken zijn onze vragen goed, snel en adequaat opgelost.

Sander van Wieringen, 14 September 2022

Zeer behulpzaam, bekwaam en in staat om snel te schakelen. Bij Tussendoor kun je vertrouwd je website laten bouwen!

Fontein Makelaardij, 13 September 2022

positieve en snelle respons op een aanpassingsverzoek aan de website