Free a girl

Sexting campagne: "Hou het lekker voor jezelf"!

WordPress

Tussendoor heeft in samenwerking met GH+O de (campagne)website Hou het lekker voor jezelf ontwikkeld. Aan de campagnesite werkten onder andere diverse BN'ers mee. Zo wordt de site ondersteund door Gwen van Poorten, presentatrice Anna-Alicia Sklias en acteur Dave Mantel.

De klantvraag

De website is bedoeld om draagvlak te creëren voor de landelijke sextingcampagne en beschikt over divers materiaal om een andere blik op sexting te werpen. 

In plaats van de aandacht te leggen op de zender of ontvanger, verlegt houhetlekkervoorjezelf.nl de aandacht naar de "doorstuurder" van sexy- of naaktfoto's.

Bewustwording creëren

Draagvlak creëren landelijke Sexting campagne

Vrijheid bieden om de pagina naar wens te beheren.

Volledig naar wens in te richten

De website is zoals je van ons gewend bent ontwikkeld op basis van WordPresss. Het gaat in dit geval om een onepage-template welke volledig naar vrijheid te beheren is. Zo kun je alle elementen die je terugziet op de site naar hartelust toevoegen, herordenen, vullen en aanpassen. Dit gebeurt allemaal aan de hand van Advanced Custom Fields; flexible content.

Via deze velden kunnen de beheerders van de site eenvoudig extra video's, foto's, teasers in de vorm van gifjes en andere media toevoegen. Dit alles kan vervolgens - volledig gericht op de doelgroep - weer gedeeld worden via Facebook en WhatsApp. Daarnaast is uiteraard ook de link gelegd met Instagram.

Samenwerken?!

Kun je na het lezen van deze toffe case niet wachten om ook samen te werken met Tussendoor? Tof! Laat het ons weten. 

Je kunt ons bellen op 058-711 09 16, mailen via onze contact pagina

style="width:

Bekijk ook deze WordPress oplossingen