tussendoor.nl

Tussendoor in een nieuw jasje

Marketing

Een website die ademt wat wij kunnen met de focus op UX.

screenshot website desktop plugins
screenshot van homepage mobiel

De klantvraag

Wij bouwen graag dijken van websites en maatwerk plugins. We ontwerpen oogverblindende designs op basis van wireframes. Binnen deze wireframes denken we na over elke stap die bezoeker zet.

Onze vorige website straalde echter het tegenovergestelde uit. We werken graag voor onze klanten maar mogen onszelf natuurlijk niet vergeten. Tijd voor een kleine rebranding van ons merk, waarbij we dit opfrissen naar 2024.

Zowel de uitstraling als de website naar een hoger niveau tillen. 

Een eenvoudig proces om onze plugins te bestellen.

Een dashboard waar onze klanten hun eigen administratie kunnen regelen. 

Een gebruiksvriendelijke website waarin je eenvoudig navigeert tussen onze diensten, onze plugins en onze kennisbank. 

Een contactpagina waarbij je op de meest gemakkelijke en snelle manier geholpen wordt. 

Project highlights

API DEVELOPMENT

Eigen dashboard

Bekijk en beheer eenvoudig je gegevens, facturen en licenties. 

Marketing

Volwassen identiteit

Een opfrissing van onze uitstraling, een website die uitstraalt wat we in onze mars hebben. 

Strategy Marketing

28% minder support

Dankzij een ingenieuze contactpagina vinden de meeste bezoekers direct wat ze nodig hebben.

Wireframes

We tillen de functionaliteit van onze website naar een hoger niveau. Het aanschaffen van plugins moet eenvoudig zijn, net als het vinden van de bijbehorende handleidingen. Onze diensten pagina's krijgen een prominente plek en de cases over de toffe dingen die we maken mogen - moeten - van het scherm afknallen.

Een andere doel dat we ons bij het ontwikkelen van de nieuwe site gesteld hebben, is het nog sneller en beter afhandelen van support-aanvragen. We hebben daarom een contact-flow opgezet waarmee bezoekers aan de ene kant door middel van FAQ’s sneller antwoord krijgen en anderzijds direct het juiste kanaal weten te vinden voor vragen die niet binnen de FAQ beantwoord worden. Op die manier hebben we de responstijd weten te verminderen. En nog steeds ontwikkelen we dit door.

Wireframes website

Identiteit

Onze identiteit is door de jaren heen gevormd en (door)ontwikkeld, die staat als een huis. Maar eerlijk is eerlijk; het logo was wel een klein beetje anno 2010. Tijd voor een kleine rebranding, die we doorvoeren op het volledige ontwerp. 

Design

Vorm2 heeft de essentie uit het oude logo gepakt en dit doorvertaald naar een nieuw maar herkenbaar logo. Uitsnedes en vormen uit dit logo zijn vervolgens gepakt om andere huisstijl elementen te vormen die overal terug komen in de website. Centraal bij deze aanpak staat de Golden Circle Ratio; een wiskundige ratio die vrijwel overal (architectuur, design, natuur) terug komt en die waarborgt dat een ontwerp gebalanceerd en esthetisch goed uit de verf komt.

Klanten dashboard

Vrijheid, flexibiliteit en informatie. Dat is waar ons dashboard om draait. Speciaal ontwikkeld voor onze klanten, voor jou. 

In jouw persoonlijke dashboard vind je al jouw plugins met licenties, downloads en updates. Je kunt er zelf je licentie vrijgeven, verlengen of opzeggen. 

Verder vind je er al jouw facturen en - als je ze hebt - strippenkaarten. Je wijzigt eenvoudig je gegeven en kunt collega's uitnodigen binnen jullie bedrijfsprofiel. Handig, als zij ook bij de plugins moeten kunnen die net zijn aangeschaft. 

dashboard llustration

Onze vakspecialisten

Onze experts laten het liefst zien wat ze doen. Tijd om hen zelf in het zonnetje te zetten. We blijven bescheiden maar laten wel graag ons gezicht zien. 

Caption komt hier

Slimme contactpagina

Een contactpagina waar we trots op zijn. Waarom, vraag je je af? Omdat onze contact pagina is ontwikkeld met het doel om jou écht te helpen. En met jou, al onze klanten. 

Dat doen we als volgt. Je kunt op onze contact pagina eenvoudig zoeken in al onze veelgestelde vragen. Dat is niet baanbrekend, maar wel handig. 

Vind je je antwoord niet direct? Dan kun je gewoon contact met ons opnemen. Tijdens het stellen van jouw vraag rekenen wij op de achtergrond uit of jouw vraag al eens eerder is gesteld én of wij een antwoord hebben dat daar bij past. 

Tijdens het berekenen hangen wij een score aan de antwoorden die wij denken dat het bij jou past. Is die score hoog genoeg? Dan bieden we dat antwoord als suggestie. 

Dit zorgt er voor dat in veel gevallen jij je antwoord direct vindt. Wachten op onze reactie is dan niet nodig. Aan onze kant houden we tijd over voor vragen waar nog géén antwoord op is. Die kunnen we daardoor ook nog eens sneller beantwoorden. Win-win-win!

mockup van de contactpagina
performance indicators tussendoor

Wat levert het op?

Een topervaring voor jou als bezoeker, zowel op het gebied van snelheid als UX. Hierbij kunnen wij laten zien wie we zijn, waar we voor staan en wat we kunnen. Je administratie vind je terug in je dashboard, informatie in onze handleidingen en je vragen zijn in mum van tijd beantwoord. 

Dit levert ons blije bezoekers op. We spenderen minder tijd aan support, waardoor we meer tijd kunnen besteden aan het bouwen en doorontwikkelen van onze plugins: win-win.

Samenwerken?

Een goede website hoeft geen geld te kosten. Een goede website is een investering die je terug verdient. Ben je na het lezen van deze case nieuwsgierig geworden en ben je benieuwd naar de mogelijkheden om samen te werken? Laat het ons weten. Want ook wij worden enthousiast van leuke en ambitieuze samenwerkingen!

Contact opnemen
Processing ...

Bekijk ook deze cases