Weblog

Plugin documentatie openbaar

Door op |

Goed nieuws voor gebruikers van - en genteresseerden in - onze plugins. Alle documentatie rondom onze plugins is vanaf vandaag openbaar toegankelijk. We kregen de laatste tijd steeds vaker het verzoek om de documentatie alvast in te zien en dus toe te sturen. We hebben daar bij deze dus gehoor aan gegeven :)Waar voorheen de documentatie werd meegestuurd bij de afname van de plugin, kun...

Haal meer conversie uit jouw webshop. Deel 6: Meten is weten, ga A/B testen!

Door op |

In de vijf voorgaande delen van de blog heb je een goede indruk gekregen van hoe jij je conversie kan optimaliseren, maar minstens zo belangrijk is het om statistieken bij te houden en te vergelijken. Je kunt deze gegevens gebruiken om je conversie te optimaliseren. Belangrijk is dat je doet wat voor jou werkt. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden, maar ga wel testen met verschillende...

Haal meer conversie uit jouw webshop. Deel 5: Hoe kunnen online en offline elkaar versterken?

Door op |

In de offline psychologie zijn er al genoeg onderzoeken gedaan naar hoe we in fysieke winkels meer verkoop kunnen genereren. Veel van deze onderzoeken kun je ook toepassen in de online omgeving. Heb je je ooit afgevraagd waarom een online chat (bijna) altijd aan de rechterzijde van de pagina staat? Onze rechter hersenhelft is visueel ingesteld, dus valt het sneller op. We maken 95% van onze...

Haal meer conversie uit jouw webshop. Deel 4: Online Chat

Door op |

De online chat is naast een contactkanaal, ook een geweldige conversiebooster. Hoe kan een online chat voor een hogere conversie zorgen. Op welke manier zet je het succesvol in? Edvin Oklopcic, marketing directeur bij LiveChat Service, vertelt hier meer over.Online chat voor meer conversieGemak dient de mens. Bezoekers hebben geen zin om lang naar informatie te zoeken. Met een online chat...

Haal meer conversie uit jouw webshop. Deel 3: Email-marketing

Door op |

E-mailmarketing is de meest onderschatte vorm van marketing. Als je dit als bedrijf op de juiste manier inzet, zorgt die voor meer conversie. Toch blijven veel bedrijven achter als het gaat om e-mailmarketing. Reden hiervoor is vaak het gebrek aan tijd. Zonde! E-mailmarketing is het meest voordelige marketingkanaal en heeft de hoogste ROI. Ralph van den Broeck gaf ons tien e-mailmarketingtrends...